Vannak elégedett vevőid?

Akkor tedd ki a véleményüket
az „ablakba”!

Ahhoz, hogy valaki online vásároljon, vagy akár csak feliratkozzon egy ingyenes hírlevélre, bizalmat kell ébreszteni benne. A bizalomépítés egyik leghatékonyabb módja pedig a „social proof”, magyarul a társadalmi bizonyíték alkalmazása.

Az ember közösségi lény. Ha azt látja, hogy mások már megtettek valamit, kipróbáltak egy új dolgot, akkor ő is nagyobb valószínűséggel fogja követni a példájukat.


Erre a pszichológiai jelenségre alapoznak azok az applikációk, amelyek a tranzakciókat használják fel bizonyítékként (legtöbbször az illető beleegyezése nélkül), és megjelenítenek olyan üzeneteket, mint hogy például „XY éppen most vásárolt valamit” az adott oldalon.


Persze ha jobban belegondolunk, egy vásárlás önmagában nem sok mindent bizonyít, hiszen mindannyian jártunk már úgy, hogy megvettünk valamit, mégsem voltunk elégedettek vele. Sokkal hitelesebb képet mutatnak, és így jóval nagyobb meggyőző erővel rendelkeznek a vásárlói/ügyfél vélemények, értékelések.


A Te vállalkozásod rendelkezik pozitív értékelésekkel olyan oldalakon, mint például a Facebook, Google Cégem, TripAdvisor stb.? Ha igen, akkor a weboldalad látogatóinak egy részét valószínűleg nekik köszönheted.


De mi a helyzet a látogatóid nagy többségével, akik nem olvasták ezeket a véleményeket, mivel nem jártak előzőleg azokon az oldalakon? Semmit nem tudnak rólad, csak azt, amit magadról állítasz. Mit gondolsz, mennyire fogják azt elfogulatlannak tekinteni? Hányan fognak ismeretlenül megbízni benned? Nem lenne jobb, ha az oldaladon is megjelenne a korábbi vevőid, ügyfeleid pozitív véleménye?


Persze lehet, hogy van is már ilyen aloldalad vagy hasonló tartalmú rész a főoldaladon pl. referenciák címszó alatt. Azzal viszont az a gond, hogy nem elég szembeötlő, így kevesen látják. Azok legalábbis, akikben az első néhány másodperc alatt nem alakul ki komolyabb érdeklődés és némi bizalom, biztosan nem, hiszen továbbállnak...

Milyen megoldást kínálunk?

Mire idáig jutottál az olvasással, már biztosan találkoztál is vele...

A weboldaladon (a főoldalon vagy a landing oldalon, vagy akár valamennyi oldalon) egyértelműen észrevehető módon, és az igényeidnek megfelelő formában megjelenítjük a pozitív véleményeket.


Az időről időre megjelenő szövegbuborékokban egy-egy korábbi vásárlód/ügyfeled néhány szavas véleménye, értékelése lesz látható fotóval, névvel esetleg némi emojival (vagy pl. 5 csillaggal) megfűszerezve.


A véleménybuborék hátterének, fejlécének, illetve szövegtestének színét kívánságod szerint állítjuk be.

Ugyancsak meghatározhatod, hogy a szövegbuborékok a bal alsó, bal felső, jobb alsó vagy jobb felső sarokban jelenjenek meg.

Balról, jobbról, alulról vagy felülről csússzon be, vagy esetleg animáció nélkül jelenjen meg. Sőt többféle layout variáció közül is lehet majd választani.


A weboldalad látogatói a véleménybuborékokat leállíthatják ("kiikszelhetik"), így elkerülhető, hogy a megjelenésük zavaróvá váljon.


Neked csak annyi lesz a teendőd, hogy:

1. beszerezd az érintettek hozzájárulását, 

2. megküldd nekünk a képeket és szövegeket, 

3. beillessz egy Javascript kódot az oldaladba, 

és rövid időn belül már meg is jelenhetnek a véleménybuborékok a weboldaladon.


A társadalmi bizonyíték pedig másodperceken belül hatni kezd: a bizalom eredményeként a korábbiaknál valószínűleg lényegesen hosszabb időt fognak a weboldaladon tölteni az emberek, és jelentősen több konverzióra számíthatsz.

IRATKOZZ FEL MOST!

Előregisztrálóként rendkívül kedvezményes áron, és versenytársaidat megelőzve, az elsők között veheted majd igénybe a szolgáltatásunkat.

Az előregisztráció ugyanakkor semmilyen vásárlási kötelezettséggel nem jár, mindössze tájékoztatást fogsz kapni a lehetőségekről, melynek ismeretében szabadon dönthetsz.