A látogatói magatartáson alapuló, célzott weboldali üzenetek több feliratkozót és több vásárlót generálhatnak

Konkrétabban mire jók a konverziónövelő dobozok vagy lécek?

  • a látogatói forgalom irányítására (kövesd és célozd a látogatókat a weboldali vagy emaillistás magatartásuk alapján)
  • az értékesítés növelésére (pl. egy tökéletesen időzített ajánlattal)
  • leadek (feliratkozók) gyűjtésére és szegmentálására (autoresponder összekapcsolásával)
  • a kosár- és oldalelhagyás csökkentésére (exit intent popupokkal)

KONVERZIÓNÖVELÉS

Próbáld ki!

Mit tudsz tenni a konverziónövelő dobozok vagy lécek segítségével?

  • használj célzott üzeneteket annak érdekében, hogy aktivizáld és konvertáld a látogatóidat
  • növeld a konverziót többlépcsős CTA-val ("call to action", azaz felhívás cselekvésre) - az első lépésekben szegmentálsz vagy mikro-elköteleződést váltasz ki, és végül csak a kvalifikált látogatóknak jeleníted meg az ajánlatod, vagy az adott szegmensnek megfelelő ajánlatot mutatod
  • teremts sürgősség-érzetet az integrált visszaszámlálóval (akár tényleges, akár örökzöld sürgősséggel)
  • szegmentáld a látogatókat és a leadeket intelligens lépésekkel
  • hozz létre kampánycélokat a látogatások menedzseléséhez

Felhasználási esetek:

  • leadgenerálás
  • hírlevél-feliratkozók gyűjtése
  • termékértékesítés
  • bejelentések
  • vezetett támogatás
  • speciális kedvezmények
  • korlátozott ideig érvényes, illetve örökzöld ajánlatok
  • közösségi média aktivitás növelése

Milyen formátumok állnak rendelkezésre?

  • virtuális landing oldal (az eredeti oldalt teljesen elfedi)
  • középen megjelenő doboz
  • oldalt megjelenő doboz (bal vagy jobb oldalon)
  • léc (alul vagy felül)
  • azonnal (az oldal megnyitásakor)
  • a látogatások száma (az illető első vagy „n” számú látogatása után)
  • meglátogatott oldal (csak ahol telepítve van a program)
  • autoresponder (automata hírlevélküldő rendszer) címke (lista, csoport tagság)
  • kulcsszó az UTM paraméterben
  • ország vagy annak kizárása (IP cím alapján)
  • forrás weboldal
  • készüléktípus (számítógép vagy mobil)
  • egy másik dobozzal (kampánnyal) már találkozott a weboldalon
  • bizonyos százalékú legörgetés az oldalon
  • az oldalon eltöltött idő
  • egy bizonyos idejű inaktivitás
  • exit intent (oldalelhagyási szándék)
  • valamilyen weboldali elem (szöveg, gomb, kép stb.) kattintása

Milyen feltételek alapján aktiválhatók a konverziónövelő dobozok vagy lécek?

Virtuális landing oldal
Középen megjelenő doboz
Oldalt megjelenő doboz
Felső vagy alsó léc

Próbáld ki, melyik hogy működik!

KÉRDÉSED VAN? AJÁNLATOT KÉRNÉL?

KÜLDJ EMAILT!